BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

bukan apa..dieorang dengki tuh!!!

Bismillahhirrahmanirrahimm
Assalamualaikum dan salam satu Malaysia
Apa kabar mucuk2 cik teddy kat luar sana tu..sihat..moga sihat la slalu yer..kalo sakit2 tu,pandai2 lah pergi jmpe bomoh doktor yer..nak2 pula cuaca skrang yg smkin tak mnntu nie..lagilah bnyk kna jga ksihatan..nak bg tips skit supya ni..mnum air longkang mineral bnyak2..ap??x de air mineral??air liur pun jdilah..air jugak tu kan..

kt sni spe ad prasan tak yakin pada dri sendri...??ha!!!ish3..cik teddy nampak rmi betul ye yang angkat tangan..biasa la tuh...korang pernh x jdi peristiwa di mana korang memaki tudung ala-ala hana tajima atau meltakkn hairband sebsr alam di atas kpla korag ataupun korang pakai kasut yang warnanya tidak msuk dengn wrna bju@ tdung + korang pnye kasut tu wrna striking???pnh tak???penah?!?bgus2..meh snie nk crite skit..

hehe..bkn nk crite sgt pon..waktu kejadian tu msti korag rsa nak lri drpd tempt kejadian kn or berharap korang ad jubah halimunan macam ex-pkwe cik teddy tu,Harry Potter..haha..cik teddy slalu jer jdi mcm tuh..nk kta hari2 pon bley..prgi kelas pki baju kirung hijau,,sneakers warbe mrah terang ygn smmgnya dri jauh org kenal bhwa itulah aku..lilit selendang ikut pki tekak aku jer..yer lar..takkn nk lilit kt tekak korang pulak kn..hairband@brooch sebesr2 alam..warna pink plak tuh..lgu la lri tema..asal ak lalu nk pergu kuliah jer,,msti pnyer ad mkhluk pndang plik..WAJIB!!!bkn stkt pompuan jer,,laki2 pon ad..tpi stkt nie bdk kuliah ak tk pernh kutuk pon..pji lagi ad..budak pompuan kte aku comey..haha..sila muntah hijau skrang!!budak laki kte ak sntisa ad sneakers yg lawa2 even tak match langsung degn baju..dieorg pon pki ksut cm ak dh skrg nie..haha..ok..sila muntah hitam plak ek..

ak ni jenis yg kental gk kot..haha..ok muntah biru pulak..even orang nak kutuk kasut yg aku amat syngi ni,,ak x kesah..sbb ak tau ak cmne..nkn stkt sekor due ekor je yg pernah trkatoi kutuk ksut ak dp2..even x dgr sgt sore dieorg tu,,tpi dru gerak mulut serta JARI TELUNJUK tu aku bley rau..yg x ley..dah la nk mngutu..siap tunjuk2 lagi depan ak..haha..mapuss suda di situ an..ps2 mla bt muka x brsalh bila ak tenung dieorang mcm nk tr cbut urat mata hitam..blah mcm x kutuk ap2 jer..blah la..ak tkprlukn kutukan korang.,ak lgi bgs drpd korang sbb ak tak kutuk ksut korang yg mcm nk pecah dah ak tgk..terkeluar jari2 kaki...mmpuss di situ yer adik2...

korang nak tau ap aku buat..??haha..ak pegang pntu dewan kuliah..*x ksh la kalo mse tu ko tgh pgg korang pnyer kwn ker or beg ke or penukul ke or watever skalipon*..ak letak tgn kanan ats dada dan kata.."aku maafkn korang..yg kutuk kasut merah aku sesuka hati"..x kshlah kalo korang nk jrit ker,,nk teriak ker..ikut suke hati korang...konfem lps tu korang akn rsa satu perasaan yg best..seres+sumpah..ak bru try mnde nie due kali,..kedua2 nya mmbri rsa yg sgt hebat..trust me korang..ak blaja dri prof.mohaya..spe xknl memang duduk dlm tmprung..baik angguk skrg..hehe..

hey..x bis lagi...kalo korang ketak tgn kt dada tu mesti korang tutup mata an..ok..skrg sila bukak..trunkan tagnn..pndang depan..dn senyum...senyum sebolaeh yg mungkin..kalo ad orang nak ckp ko gler pon ikut ske atie dieorang la kn...ikut ske atie korang nk ckp dlm atie or ckp pki mulut..mmg ckp pki mulut kn..x de orang ckp pki kepala lutut..ckp cmni.."alah..ak tau dieorang dengki.."..jln smbil trsngih2 dn goyang skit kepla..konfem lps nie korang rsa satu persaan sprti.....SUKE HATI AKULAH..KASUT AKU..BUKAN AKU AMIK KASUT KORANG..AKU TAK KACO KORANG PON..AKU TAU..KORANG DENGKI KAT AKU KAN.!!!!YEEEEHAAAAAAA!!1
haha..try aplikasikan..kalo x jdi,,bg tau cik teddy..nnti cik teddy wt cra len plak ek..hehe..uh!!pnjg gk...lguh tgn+bahu cantik cik teddy ko ni menaip..

foot note:sgt dukacita apbila bkk blog abg aizul marcello ko,,tiada entri trbaru...:'(

tlis pakai ikut tekak..x suke,ad ak kesah??!!

1 comment:

  1. Hmm... mu Ginny Weasley ke?
    Nape x burst je kat dpn diorg tu?
    Show your roar!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...