BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

cuma sedikit tentang kesilapan diri..

bismillahhirrahmanirrahim
assalamualaikum
 apa khabar semua???sehat??semoga sehat lah hendaknye yer..selama beberapa hari yg panas di rantau orang ini(p.pinang memang panas..pahang sejuk okey..x percaya..pergi skodeng sendiri..),,cik teddy kau ni telah menyebukkan diri dengan berlari-lari anak menjenguk blog2 yang pernah tak pernah dijenguk..pernah terjenguk..memang nak jenguk..jenguk2 lupe(okey..ad k ayat tuh??)..dan yang selalu jenguk..okey,,blog yang selalu jenguk tu mestilah abg AIZUL MARCELLO kau kan..giler kau tak ushar satu hari..macam cicak tekik hilang anak(okey..statement melampau..)

banyak yang aku jumpa semasa melakukan larian anak ke blog2 vavavoom itu yer..ada yang memang ofkos membuat aku mengeluarkan green vodmit..tak tahu apa itu green vodmit??okey shut up and buka search engine..okey..search engine pun tak tahu juga..pergi bukak engine kereta bapak kau..ha!!kat situlah..akukurang setuju bila ada sesetengah blogger yang memang buat blog ti sebagai diary online 100%..giler..semua pasal diri die..tapi ada bagusnya sebab akan ramai yang jadi stalker dan mengumpat belakang kau yer..korang nak mengutuk aku..hey1!!aku pernah isi infornasi dalam ni ek..cari baru la korang nak kutuk kaw2..

ada jugak yang memang blog giler lawa tapi cerita pasal fakta semua..okey!!!itu bukan green vodmit dah tu..itu black vodmit..buat penat ak scroll nak cari entri best untuk cuci mata..ada jugak yang letak gambar sebutir,discription secuit..ape tuh???tak paham aku..

tapi ak ad bukak satu blog nih..dirahsiakn pemiliknya yer..tak feymes pon..macam aku..haha..aku feymes okey..
"KENALI DIRIKU DENGAN LEBIH DEKAT LAGI NGN SELALU MENGIKUTI KISAH SUKA DUKA KU DLM BLOG NI...
BNYK PAHIT MANIS AKU CUBA HARUNGI SELAMA AKU BERDIRI DI DUNIA YG PENUH DENGAN KEAJAIBAN YG PERLU KITER SAMA2 KAJI N HARGAI...BERSYUKUR PADA ILLAHI DGN SEGALA NIKMAT2 DAN NAFAS YG DIBERI PENUH DGN KEUNIKAN DAN KESENIAN ....ALHAMDULILAH..."..
okey..aku suka ayat tuh..daripada situ aku belajar..kalau dah baca blog..jangan nak nilai orang pakai ikut tekak korag jer..kenali siapa mereka dulu sebelum buat kesimpulan..so.jangan kutuk aku lebey2 ek..to all bloggers...chaiyok2..everything's gonna be alrite dear..


tlis pakai ikut tekak..x suke,ad ak kesah??!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...